Protecció de Dades Administracions públiques
Les administracions públiques tracten amb multitud de dades personals, de treballadors i proveïdors, ciutadans, contribuents, formació regladada, salut, processos judicials, per això, cal complir amb la Llei de Protecció de Dades (LOPDGDD, RGPD, LSSICE).
✅ Adaptació Llei de Protecció de Dades administracions públiques.
✅ Assessorament personalitzat durant tot el procés d’adaptació i en les revisions periòdiques de seguiment.
✅ T’ajudarem amb la redacció dels textos legals de la web.
✅ Certificat de compliment RGPD, LOPDGDD i LSSICE renovable anualment.
✅ Professionals amb més de 15 anys d’experiència.
Vol adaptar l’administració pública la Protecció de Dades?
Envia’ns un missatge o bé truca’ns al 93 465 25 47
Contents
Llei de protecció de dades Administracions públiques
El RGPD i la LOPDGDD són normatives de protecció de dades que obliguen a l’Administració pública a complir amb els requeriemientos legals i tècnics que assegurin un correcte ús de dades personals dels ciutadans (salut, formació acadèmica, dades econòmiques i financeres, propietats, sancions , etc ..) Alguns d’aquests requisits són:
- Implemenar l’Esquema Nacional de Seguretat (ENS).
- Ser proactiu i responsable amb les dades que tracten.
- Portar un registre amb totes les activitats de tractament.
- Aplicar el deure d’informació amb treballadors, col·laboradors, proveïdors i per descomptat amb els usuaris dels serveis.
- Estar informat sobre les coses que han de fer per complir la normativa.
- Formar els treballadors perquè ells també sàpiguen com complir-la.
- Seleccionar a proveïdors amb garanties adequades per assegurar un correcte tractament de les dades.
A més si s’utilitzen les xarxes socials, s’envien correus electrònics, WhatsApp, es disposa d’una pàgina web, comerç electrònic o App s’hauran d’aplicar també als requeriments de la LSSICE.
Adaptació Protecció de Dades Administracions públiques
- Avaluació inicial de la situació de la Administració pública.
- Revisió compliment de polítiques relacionades amb el tractament de les dades personals.
- Revisió característiques i ubicació dels programes i aplicacions utilitzades.
- Elaboració Registre Activitats del Tractament.
- Redacció dels textos legals adaptats a l’administració pública.
- Anàlisi de Riscos i Avaluació d’Impacte.
- Elaboració d’acords de confidencialitat per treballadors i encarregats tractament.
- Lliurament documentació amb mesures tècniques i organitzatives aplicables, mitjançant accés a tota la documentació en la plataforma en línia de Qualgest.
Adequació a la LSSICE Administracions públiques
- Avaluació inicial web i comunicació online.
- Revisió i adaptació dels formularis web de recollida de dades.
- Revisió de l’aplicació de política de cookies al lloc web.
- Redacció Avís legal, Política de Privacitat, Condicions de Contractació, Política de cookies i clàusules informatives.
Delegat Protecció de Dades Administracions públiques
- Assessorament en l’obligació d’assignació Delegat de Protecció de Dades (DPD), en cas que sigui necessari.
- Notificació del nomenament del DPD a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD)
- Assistència en cas d’inspecció o requeriment AEPD.
- Assessorament en sol·licituds drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició i portabilitat.

¿Necessites un especialista en Protecció de Dades?
Els nostres advocats especialistes en protecció de dades acompanyaran a l’Administració pública durant tot el procés d’adaptació a la normativa.
¿Com adaptem l’Administració Pública al LOPDGDD?
Certificat Protecció de dades per Administracions Públiques
Una vegada que l’administració pública estigui adaptada a la Protecció de Dades li atorgarem un certificat perquè si ho desitja, el pengi en el seu lloc web, aquesta certificació l’ajudarà a transmetre confiança a tots els usuaris que la visitin.
